Jak nakupovat?
1) Nakupovat můžete v našem obchodě jako registrovaný zákazník, nebo bez registrace.
2) Máte možnost výběru zboží prolistováním jednotlivých kategorií v levé části úvodní strany eshopu, či zadáním konkrétního názvu do vyhledávacího okénka.
3) Zboží lze objednat, pokud je skladem a je tedy aktivní možnost kliknutím jeho přídání do košíku.
4) Následujícím krokem máte možnost pokračovat v nákupu přidáváním dalšího zboží nebo objednávku ukončit.
5) Rozhodnete-li se pro ukončení objednávky, klikněte na košík, kde je možné upravit množství zboží či položky smazat.
6) Volbou "pokračovat v objednávce" následuje výběr způsobu dopravy a platby.
7) V dalším kroku vyplňte fakturační (doručovací) adresu. Pro úspěšné dokončení objednávky je nutné zatrhnout souhlas s obchodními podmínkami v pravém dolním rohu.
8) Po odeslání objednávky očekávejte email s potvrzením o přijetí a následně o expedici zboží.
Důležité informace:
Minimální hodnota objednávky činí 300.- bez DPH.
Semenáče a roubovance zasíláme celoročně, je-li zboží skladem. Zboží na zakázku zasíláme od 15.5.. Objednávky se hradí platbou předem převodem z účtu, platební kartou nebo dobírkou.
Objednávky jsou závazné a kupní smlouva vzniká převzetím a zaplacením zboží a vyplněním všech údajů na objednávce.
Zboží doručujeme do 15 pracovních dnů od potvrzení objednávky.
Záruka na zboží je 6 týdnů.
Rostliny jsou zasílány prostokořenné a bez květináčů, opatřeny jmenovkou.
Cena poštovného a balného činí 190 Kč při platbě bankovním převodem a 240 Kč při platbě dobírkou. Při nákupu nad 1500 Kč ve zboží na území České Republiky je poštovné zdarma.
Zboží je zasíláno až po odeslání informativního emailu o expedici zákazníkovi.
Reklamace:
Akceptujeme zboží nepoškozené a v původním obalu. Kupující je povinen podat zprávu prodávajícímu
o nesrovnalostech v dodávce zboží a to do následujícího pracovního dne. Na pozdější reklamace nebude brán zřetel.
Při reklamaci je nutné dodat doklad ke zboží a upozornit prodávajícího na tuto skutečnost předem na emailovou adresu
zahradnictvi@miridium.cz. Náklady na přepravu k dodavateli hradí zákazník v plné výši.
Vrácení peněz proběhne do 30 dnů a to formou převodu na účet nebo složenkou.
V případě poškození zásilky přepravní firmou je nutné vyplnit reklamační protokol a zboží nepřebírat.